Założenia projektu:

Projekt jest rozłożony na 5 etapów w kolejnych latach. Każdy z czterech etapów dotyczy innej części miasta. Piąty etap – to podsumowanie i opublikowanie wyników w wersji papierowej i elektronicznej.

Harmonogram przedstawia się następująco:
2018 – I część północno-wschodnia
2019 – II część południowo-wschodnia
2020 – III część południowo-zachodnia
2021 – IV część północno-zachodnia
2022 – podsumowanie projektu

Odszukaj w zamieszczonym spisie „swoją” ulicę, miejsce, które zasługuje na uwagę, którego za parę lat może nie będzie i... zrób zdjęcie! A potem przyślij do Fotograficznego Archiwum Miasta! Pamiętaj! W tym projekcie wszystkie zdjęcia są dobre – zrobione zarówno przez profesjonalistów, jak i przez amatorów, wykonane za pomocą aparatu, jak i telefonu komórkowego.

Szczegóły organizacyjne:

1. Uczestnik projektu może przesłać do 50 fotografii na każdym etapie.
2. Fotografie powinny być zapisane w formie elektronicznej.
3. Nazwa pliku z fotografią powinna zawierać nazwę ulicy, imię i nazwisko autora. Poszczególne części mają być rozdzielone myślnikami, bez spacji (odstępu).
przykład 1: Hutnicza-Jan-Abacki.jpg
przykład 2: Armii-Krajowej-Jan-Abacki.jpg
Uwaga! Zdjęcia bez tych danych nie będą archiwizowane.
4. Wszystkie zdjęcia poprawnie opisane będą archiwizowane za wyjątkiem zdjęć bardzo niskiej jakości technicznej.
5. Organizatorzy decydują o wyborze zdjęć do publikacji.
6. Fotografie z III etapu prosimy przesyłać na bieżąco (najpóźniej do dnia 15 I 2021 r.) na adres: tpptfotomiasta@gmail.com
7. Pytania ws. projektu proszę kierować na adres biuro@fampt.pl
8. Fotografie są prezentowane na stronie projektu: www.fampt.pl